loading...
محسن افشانی وسیاوش خیرابی
زهرا.ش بازدید : 368 دوشنبه 03 خرداد 1389 نظرات (0)
سلامُ  این دلنوشته رو که خودم نوشتمُ  تقدیم میکنم به تمامی دوستای گلمُ  وامیدوارم که دوست داشته باشید......

                             ((گلستان عشق))

در گلستان عشقُ  به دنبال گلی خوشبو و رویایی میگشتم

به گلستان که من وارد شدمُ  یک گل خوشبو وزیبا دیدم

باغبانی دیدمُ  چیزی از او پرسیدم!!!!!

پرسیدم که کیست ان گل خوشبو وزیبا وناز؟؟؟؟؟

خندید وگفت:ان گل یاری داردُ  دلداری دارد...

گفتم که یارش کیست ای مردک پیر؟؟؟؟؟؟

گفت:یارش انی است که خود میداند...

بافبان را بدور افکندمُ  به کنار گل زیبا رفتم

از او پرسیدم:ای گل زیبا وخوشبو ونازُ 

کیست انکس که در قلب تو جا واکرده؟؟؟

گفت:ان گلُ  گل نیلوفر است...

لحظه ای شک کردم که مبادا خودم باشم!!!!!!!

از او پرسیدم:ان گل منم؟؟؟

با چهره ای تمسخرامیز به من نظر کرد وگفت:

ان گل نیلوفری دیگر است...

بازم مثل همیشه با نظرات خوشملتونُ  خوشحالم کنید...

فعلا تا اپ بعدیُ یا علی.خداحافظ.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 21
  • بازدید سال : 47
  • بازدید کلی : 4,560